Suvremene tehnologije u potpunosti su preoblikovale način na koji potrošači istražuju proizvode, donose odluke o kupnji i komuniciraju s tvrtkama. Informacije su dostupne u svakom trenutku, izbor je širi nego ikada prije, a očekivanja potrošača sve su više usmjerena na brzu reakciju i personalizirano iskustvo. Što to znači za budućnost marketinga? Kako tvrtke mogu ostati u koraku s tim promjenama te ih iskoristiti u svoju korist? Kako izgraditi autentičan odnos s potrošačima i potaknuti njihovu vjernost? Odgovore na ova pitanja saznat ćete na webinaru.
O predavačici: Prof. dr. Tina Vukasović u svojoj je profesionalnoj karijeri više od dvanaest godina radila u gospodarstvu, u strateškom marketingu. Svoja istraživačka djela objavljuje u uglednim domaćim i stranim znanstvenim časopisima te ih predstavlja na međunarodno priznatim konferencijama. Na DOBA Fakultetu predaje na predmetima iz područja marketinga, istraživanja tržišta, razvoja proizvoda i robnih marki te ponašanja potrošača ... Misao vodilja u njezinom radu je slušati potrebe studenata i obogatiti njihovo znanje inovativnim i kreativnim pristupom podučavanju, kako bi postigli najbolje rezultate učenja.
DOBA Fakultet kao suvremeni i moderan fakultet, dobitnik mnogih nagrada u području inovativnosti i obrazovanja, širi znanje te na taj način ispunjava svoje poslanstvo. Godišnje organiziramo više od 20 besplatnih obrazovnih događaja.