DOBA Znanja

Pratite naše novosti

Kako s malim budžetom i vlastitim kadrom do učinkovitog marketinga i bolje prodaje

25. rujan 2018.

I vas neprestano zatrpavaju različitim ponudama marketinških agencija, koje obećavaju brzo poboljšanje vaših prodajnih rezultata? Ni vi se više ne snalazite u raznoj poplavi različitih komunikacijskih kanala? Na webinaru ćete pomoću konkretnih primjera iz prakse saznati kako pripremiti učinkovitu marketinšku strategiju i prodajni proces.

Koristi za vas …

  • Na temelju usmjerenja ćete znati pripremiti marketinšku strategiju za vaše poduzeće odnosno proizvod/uslugu.
  • Upoznati ćete različite komunikacijske kanale i putove, te znati odlučiti koji su primjerni za vaše poduzeće.  
  • Znati ćete pripremiti učinkovitu segmentaciju klijenata, putem koje ćete razumjeti potrebe vaših kupaca te posljedično poboljšali komunikaciju s njima.
  • Biti ćete sposobni pratiti učinkovitost vaši marketinških i prodajnih aktivnosti.

Predavačica: Dina Potočnik

Dina Potočnik, voditeljica prodaje na Dobi se već više od 10 godina bavi marketingom i prodajom u Sloveniji, Srbiji i u Hrvatskoj. Ima vrlo mnogo iskustva u segmentu B2C. Sa svojom ekipom svaku godinu postiže 15 % rast na svim tržištima.

Informativni dani i savjetovanja
Informativni dani i savjetovanja
Deli
Deli
100% online studij
100% online studij
Popuni obrazac
Popuni obrazac