I vas neprestano bombardiraju različitim ponudama marketinških agencija, koje obećavaju brzo poboljšanje vaših prodajnih rezultata? I vi se više ne snalazite u raznim poplavama različitih komunikacijskih kanala? Ne znate bi li za poboljšanje vaše prepoznatljivosti na tržištu bilo bolje odabrati digitalni marketing, sadržajni marketing, oglašavanje u časopisima, možda oglašavanje na radiju, televiziji …?
Istina je da je sve to uistinu učinkovito, ali je sve ujedno i prilično skupo, te si mnoga poduzeća svega ne mogu priuštiti. Pozivamo vas na webinar, na kojem ćete putem konkretnih primjera iz prakse saznati kako s manjim budžetom i vlastitim kadrom pripremiti učinkovitu marketinšku strategiju i prodajni proces.
Kome je webinar namijenjen?
Webinar je namijenjen zaposlenima u malim i srednje velikim poduzećima, koji putem praktičnih primjera žele saznati kako, unatoč malom budžetu, praviti učinkoviti marketing.
Nakon završenog webinara ćete:
Predavačica: Dina Potočnik
U prodručju marketinga i prodaje ima 10-godišnje iskustvo u segmentu B2C u Sloveniji, Srbiji i u Hrvatskoj. Uvijek je otvorena za nove izazove s kojima se susreće u marketingu i prodaji ... od vođenja kadrova do prilagođavanja prodajnih aktivnosti različitim ciljanim skupinama i tržištima na DOBI. U svom slobodnom vremenu voli odlaziti na koncerte i putovati, a nakon posla je supruga i mama Alji i Oskaru.
Ukoliko želite da vas obavijestimo o sljedećem provođenju webinara, povjerite nam svoj kontakt.