U posljednje vrijeme svjedočimo brojnim promjenama u kupovnim odlukama. Potrošači postaju sve promišljeniji i ekološki osvješteniji, te prednost daju održivim proizvodima. Zeleni marketing dobiva na važnosti kao odgovor na društvenu odgovornost i održivi razvoj. Na webinaru ćemo istraživati aktualne promjene u kupovnom ponašanju potrošača. Naglasit ćemo važnost održive potrošnje i zelenog marketinga, što se odražava u povećanoj informiranosti i opreznosti potrošača, ekološkoj osviještenosti, društvenoj odgovornosti i značenju održivosti za poduzeća.
O predavačici: Prof. dr. Tina Vukasović je tijekom svoje radne karijere više od dvanaest godina radila u gospodarstvu, u strateškom marketingu tvrtke Perutnina Ptuj. Dr. Vukasović svoje istraživačke radove predstavlja u uglednim domaćim i inozemnim znanstvenim časopisima te na međunarodno priznatim konferencijama.
Na DOBA Fakultetu, gdje je dva puta izabrana najboljom profesoricom godine, predaje predmete iz područja marketinga, istraživanja tržišta, razvoja proizvoda i robnih marki, ponašanja potrošača ... Moto koji slijedi u svojem radu je saslušati potrebe studenata, obogatiti njihova znanja inovativnim i kreativnim pristupom poučavanju, s ciljem postizanja najboljih ishoda učenja.
DOBA Fakultet kao suvremeni i moderan fakultet, dobitnik mnogih nagrada u području inovativnosti i obrazovanja, širi znanje te na taj način ispunjava svoje poslanstvo. Godišnje organiziramo više od 20 besplatnih obrazovnih događaja.