Znanja i kompetencije 21. stoljeća

Kako s malim budžetom i vlastitim kadrom do učinkovitog marketinga i bolje prodaje
25.09.2018

Kako s malim budžetom i vlastitim kadrom do učinkovitog marketinga i bolje prodaje

Pomoću konkretnih primjera iz prakse saznati kako pripremiti učinkovitu marketinšku strategiju te prodajni proces, i kako pripremiti učinkovitu segmentaciju klijenata.
Više
Kako dobiti podršku poslodavca za studij koji vas zanima
20.08.2018

Kako dobiti podršku poslodavca za studij koji vas zanima

Kako uvjeriti direktora da je uključenje u studij pravi korak za vas i vašu organizaciju? Za uspješan će vam završetak programa trebati i podrška vašega poduzeća.
Više
Intervju s dr. Amadeo Dobovišek: potreba gostiju u turizmu
17.07.2018

Intervju s dr. Amadeo Dobovišek: potreba gostiju u turizmu

Na portalu www.hrturizam.hr objavljen je intervju sa dr. Amadea Dobovišek: "Danas bi se svi turistički djelatnici morali više puta dnevno upitati, kako oduševiti svog gosta".
Više
Osobine voditelja i voditeljica nisu prirođene, već stečene
11.06.2018

Osobine voditelja i voditeljica nisu prirođene, već stečene

Iznimni voditelji koje poznajemo iz povijesti nisu bili rođeni kao voditelji. Većina je vještine stekla iskustvom, stjecanjem znanja i planskim razvojem voditeljskih osobina.
Više
Koji je studij pravi za mene?
19.01.2018

Koji je studij pravi za mene?

Ovaj ste put svjesni da odgovor na pitanje "Koji je studij pravi za mene" zahtjeva veću zrelost i pažljiviji odgovor. Odabirom naime dolazi odgovornost, pa i posljedica.
Više
Upravljanje vremenom - ključ za uspješan i manje stresan život
25.10.2017

Upravljanje vremenom - ključ za uspješan i manje stresan život

Uspješni ljudi naime odlično upravljaju svojim vremenom te su stoga produktivniji, efektivniji, brže napreduju i više zarađuju … te ujedno imaju i vremena za sebe.
Više
Ključne kompetencije za popunjavanje radnih mjesta 2020. godine
25.10.2017

Ključne kompetencije za popunjavanje radnih mjesta 2020. godine

Rješavanje problema, organizacijske sposobnosti, usredotočenost na klijente, kritično i kreativno razmišljanje, ključne su kompetencije koje poslodavci očekuju.
Više
Grad budućnosti = pametni grad
25.10.2017

Grad budućnosti = pametni grad

Do 2050. godine očekuje se da će % svjetskog stanovišta narasti na blizu 70 %, a u Europi čak na 80 %, stoga je svijest o važnosti modela pametnog grada danas vrlo raširena.
Više
Grad mora poticati kreativnost
25.10.2017

Grad mora poticati kreativnost

Svaki grad i zajednica mora služiti ljudima, pružati im dojam kako imaju mogućnost biranja o suradnji, utjecaju, promjeni. Izazove kojima se susrećemo, moramo bolje razumjeti.
Više
Informativni dani i savjetovanja
Informativni dani i savjetovanja
Deli
Deli
100% online studij
100% online studij
Popuni obrazac
Popuni obrazac