U zadnjim mjesecima mreže su preplavili članci i webinari o tome kako što brže izaći iz krize. Mnogi nažalost nude stare recepte u novom obličju, dok je situacija puna izazva, prije svega na međupoduzetničkim i uslužnim tržištima. Poduzeća su se doduše brzo zaputila putovima digitalizacije, ali poslovanje većine, unatoč tome, ostaje na velikoj kušnji.
Poslovnu godinu 2020. će trebati prije svega preživjeti te ujedno i dobro razmisliti o što prijašnjem uvođenju novih poslovnih modela, koji će biti održivije orijentirani i usmjereniji prema kupcu. Sada je dakle vrijeme za agilno učenje, za uvođenje strateških poboljšanja i za što učinkovitiju implementaciju postavljenih ciljeva. Iznimno je bitno i definirati kako ćemo ubuduće uopće mjeriti uspjeh poduzeća.
Ovog vas puta DOBA Fakultet poziva na besplatan webinar, na kojem će vam visokoškolska učiteljica, dr. Amadea Dobovišek otkriti: zašto se isplati ulaganje u veću učinkovitost, kako održati produktivnost zaposlenika, kako pronaći nove kupce, kako promicati prodajne aktivnosti ...
Prisustvovanje na webinaru je besplatno, treba vam samo računalo s pristupom Internetu i zvučnik. Možete ga pratiti i putem mobilnog telefona.
Dr. Amadea Dobovišek je osnivačica i direktorica savjetodavnog poduzeća Publi Una d.o.o. U 20 je godina surađivala s više od 50 poduzeća različitih djelatnosti, često skupa sa stranim uglednim stručnjacima. 2005. godine osvojila je nagradu Feniks za najbolji savjetodavni projekt godine (Terme Maribor), a 2008. godine pak za projekt posebne kvalitete za poduzeće Trimo.
Na IEDC-Poslovnoj školi u Bledu završila je studij MBA i magisterij, a doktorirala je na Sveučilištu u Ljubljani pod mentorstvom prof. dr. Philipa Stilesa iz University of Cambridge.
Autorica je knjiga Učinkovita implementacija tržišnih strategija i Strateško vođenje prodaje te brojnih članaka, kolumni i intervjua o djelovanju učinkovitih menadžerskih praksi. Na DOBA Fakultetu je nositeljica predmeta Strateški marketing i Strateško planiranje u turističkim poduzećima i organizacijama te njihovo upravljanje.