Tako ćemo ovog puta u okviru predmeta Marketing u četvrtak, 22. travnja 2021., ugostiti Kristijana Gregorića, partnera istraživačke kuće Valicon, koji će održati predavanje na temu brandinga i kreiranja snažnih robnih marki.
Više o predavaču
Kristijan Gregorić ima iskustva s poslovanjem, menadžmentom marketinga i prodajom robnih marki/portfelja na visokim položajima u multinacionalnim tvrtkama. On kontinuiranim učenjem i razvojem teži što boljoj primjeni znanja i iskustava u lokalnom i u međunarodnom okruženju. Inovator vizija i poslanstva koji dokazano priprema i provodi usavršene planove. Također, član je upravnog odbora najvećih tvrtki u regiji i velik zagovornik tehnologije, poslovnih inovacija i usredotočenosti na klijente.
• 10 godina u tvrtki Nestlé, direktor prodaje i marketinga, Italija, Švicarska, jadranska regija
• 4 godine u tvrtki Heineken – Karlovačka pivovara, direktor prodaje i marketinga
• 3 godine u tvrtki Atlantic Grupa, generalni direktor, strateško distribucijsko područje HoReCa Jugoistočna Europa (JIE)
• 2,5 godine glavni direktor marketinga tvrtke Franck Grupa
• 2017. do danas- izvršni direktor tvrtke LoopOne izvršni direktor tvrtke Valicon