Naslov trećeg pobjedničkog timskog zadatka koji su studenti i studentice Oglašivačkih akcija Hrvatske zasnovali za našeg trenutačnog sponzora, Lječilište i Wellness centar Istarske Toplice.
I ovaj smo put za jednomjesečnu provedbu predmeta Oglašivačke akcije potražili sponzora, a Istarske Toplice su brzo pristale na suradnju. Gospođa mag. Martina Marinac, voditeljica marketinga IT, je u ime svog poduzeća provela energičnu webinarsku prezentaciju, a na temelju njezinog sažetka studentski su timovi pripremili drugi, treći i četvrti timski zadatak. Odlučili smo da će sponzor nagrađivati treći timski zadatak, Kreativnu strategiju za Istarske Toplice. Ovaj zadatak uključuje i verbalnu i vizualnu izradu oglasa, što je sponzoru veoma zanimljivo.
Nositeljica predmeta je čak 12 najbolje ocijenjenih projektnih zadataka proslijedila gospođi mag. Martini Martinac, koja je treće mjesto za kreativnu strategiju pod sloganom 365 dana čistog užitka dodijelila timu 5 druge grupe. Zadatak su kreirali: Andrea Marić, Maja Žigman, Milan Stapar, Sonja Yosifov, Tatjana Šarolić, Teo Stapar pod mentorstvom Snježane Šlabek.
Drugo mjesto pripalo je kreativnoj strategiji tima 6 druge grupe pod sloganom Renew. Refresh. Recharge. Napisali su ga: Valentina Perego, Marijana Perković, Mirko Plavšić, Din Trobradović, Ivana Ušalj Gavrilović, Maja Zelenbaba pod mentorstvom Snježane Šlabek.
In twelve points go … timu 1 prve grupe pod sloganom: Neka se priroda pobrine za vas! Autori/autorice ovog timskog zadatka su: Mihaela Belković, Damir Bogdanović, Ivo Kodrić, Kristina Božić, Ivana Gjenero, Daniela Kosić pod mentorstvom dr. Željke Pejić Benko.
Za svoja postignuća studenti i studentice dobili su također i veoma privlačne nagrade.
Gospođa mag. Martina Marinac je o suradnji između DOBA Fakulteta i Istarskim Toplicama izjavila:
“Projekt mi se činio kao odlična ideja gdje su studenti mogli na konkretnom primjeru iz prakse odraditi zadani zadatak. Svakako smatram da bi takvih predavanja trebalo biti što više jer studenti na taj način imaju uvid u realne situacije iz marketing okruženja. Isto tako, spomenula bih izniman angažman i zainteresiranost svih studenata, što govori o kvaliteti nastavnika i kvaliteti samog studija.”
A studentica Maja Vražić je potvrdila:
»Planiranje oglašivačke akcije za Istarske toplice ispao je pun (kreativni) pogodak.«
Nositeljica predmeta, dr. Mateja Mahnič za sljedeću provedbu Oglašivačkih akcija u Hrvatskoj razmišlja o sponzoriranju nekog od oba najveća hrvatska proizvođača piva. Držimo fige da u tomu uspije!