U programu Menadžment pametnih gradova, na predmetu Informacijska tehnologija i sustavi za upravljanje pametnim gradova, ugostili smo dr. Sabinu Popit iz Službe za digitalizaciju, Uprave Gradske općine Ljubljana. Gostujuća predavačica na predavanju je kroz metodologiju pripreme i strukturu Strategije digitalnog razvoja Ljubljane cjelovito predstavila dosadašnji i planirani razvoj Digitalne Ljubljane. Istaknula je i dva konkretna primjera, dakle primjer digitalne podrške održivoj mobilnosti i uspostavljanje suvremene digitalne infrastrukture, to jest urbane digitalne platforme.
U programu Psihologija, na predmetu Pozitivna psihologija, ugostili smo mag. Mateju Lenarčič iz MEDIUS-a - Instituta za pomnost i medijaciju, koja je studentima predstavila Pomnost na radnom mjestu i u životu. Sudionici su se na webinaru upoznali s konceptom pomnosti, također upoznali su se s učinkovitim znanstveno priznatim tehnikama i alatima MBSR-a (Mindfulness-Based Stress Reduction) za savladavanje stresa, poboljšanje blagostanja, usredotočenost, jasnost, više ravnoteže i mira, te očuvanje psihofizičkoga zdravlja. Članak možete pročitati ovdje.
U programima Međunarodno inovativno poslovanje i Inovativni menadžment u socijali i obrazovanju studenti su na predmetu Kreativno upravljanje ljudskim resursima za konkurentske prednosti upoznali predstavnicu poduzeća MIKRO+POLO, gospođu Mirjanu Mladič.
Studenti su u okviru studijskih aktivnosti na primjeru poduzeća pripremili prijedloge kako zaposlenika motivirati za pohađanje individualnih online tečajeva. Na taj način studenti su upoznali poduzeće, njihove napredne pristupe razvoju zaposlenika, pa i kako teže ka razvoju kulture poduzeća.
U programu Marketing i prodaja studenti su na predmetu Menadžment u prodaji i marketingu imali mogućnost upoznati Voditeljicu razvoja i tehnologije Mlekarne Celeia d.o.o., mag. Aleksandru Zajc. Studenti su se na predavanju upoznali s primjerom razvoja i lansiranja novog proizvoda na tržište. Studenti su zatim na primjeru poduzeća pripremili prijedloge i odredili tipične kupce za liniju proizvoda Oki Doki.
U studijske programe DOBA Fakulteta uključujemo stručnjake iz prakse, te omogućujemo projekte s poduzećima/organizacijama, kako bi studenti mogli prepoznati i naučeno na različitim praktičnim primjerima momentalno primijeniti u praksi. Na taj način razvijamo primjenjivost znanja.