Novosti

Novosti
26. svibanj 2023.

Analiza učinkovitosti strategije robne marke S.Oliver na društvenim mrežama

DOBA Fakultet aktivno surađuje s tvrtkama, naime čak je 70 % studija usmjereno na rješavanje stvarnih problema s kojima se suočava gospodarstvo.

Studenti pripremaju brojne projektne zadatke, poslovne planove i razvijaju projektne ideje za različite tvrtke i organizacije, s kojima je fakultet u tu svrhu sklopio sporazume, te na taj način stječu iznimno važna praktična znanja. Sporazumi definiraju sudjelovanje u provođenju pedagoškog procesa, odnosno u prenošenju iskustava iz prakse u studijski proces, u zajedničkom razmatranju i traženju rješenja problema koje u tvrtkama percipiraju, u analizama i projektima koje studenti provode u studijskom procesu, te u obavljanju stručne prakse u tvrtkama.

Ovog su puta studenti na predmetu Strategije društvenih medija i marketing, pod mentorstvom nositeljice predmeta Mateje Planjšek Kristanič, za tvrtku s.Oliver analizirali Strategiju nastupa robne marke s.Oliver na društvenim mrežama za hrvatsko i srpsko tržište.

Izjava Katje Janko Puh, direktorice PR-a i marketinga

Studenti su na predmetu pripremali timski zadatak – studiju slučaja za našu tvrtku, i to za hrvatsko i srpsko tržište, na kojim je naša robna marka prisutna. Skupa s nositeljicom predmeta, Matejom Planjšek Kristanič odredili smo sljedeću temu: Strategija nastupa robne marke s.Oliver na društvenim mrežama. Nakon pripreme strategije najbolji su timovi dobili mogućnost da nam svoje ideje predstave i u obliku pitcha.

Naša tvrtka ima podružnice u Hrvatskoj i u Srbiji, te je zbog toga za nas od iznimne važnosti da prate događanje u regiji. S predstavljenim rezultatima i prijedlozima za oglašavanje na društvenim mrežama smo vrlo zadovoljni. Studenti su nam s jedne strane potvrdili da radimo dobro, a istovremeno su nam i dali uvid u to kako oni vide našu marku i što od nje očekuju. S veseljem ćemo ponovno surađivati i u sljedećoj studijskoj godini.

Informativni dani i savjetovanja
Informativni dani i savjetovanja
Deli
Deli
100% online studij
100% online studij
Popuni obrazac
Popuni obrazac
Deli