Kakvo je stanje inovativnosti u uslužnim djelatnostima? Utječe li brzina tehnološkog razvoja i na razvoj usluga? Kakvi su razvojni trendovi u turizmu, trgovini, komunalnim djelatnostima, IT-uslugama i u djelatnostima prijevoza? Kakve su razlike u tom pogledu između djelatnosti u Sloveniji, Hrvatskoj i Srbiji?
Odgovore na ta i slična pitanja tražili su studenti master studija u sklopu predmeta Kreativno upravljanje inovacijama u uslužnoj djelatnosti pod voditeljstvom doc. dr. Branka Škafara. Za komunikaciju i rad na zajedničkim projektima studenti su koristili Office 365, a zatim su u Blackboard Collaborate predstavili svaku pojedinu djelatnost kao cjelinu. Pojedini timovi studenata iz Slovenije, Hrvatske i Srbije udružili su se u veliki mješoviti tim u svrhu prezentacije pojedine djelatnosti te predstavili ishode istraživanja, zajedničke značajke i razlike u stanju inovativnosti u predmetnoj djelatnosti.
Na taj način studenti su stjecali iskustva u provedbi istraživanja a zatim i iskustva povezivanja te međukulturne suradnje pomoću online komunikacijskih alata za pripremu zajedničkih zaključaka.