Gostujoči predavatelj Gregor Jamnik če kod predmeta Kakovostni hotelski management jasno i potkrijepljeno dokazima predavati o tomu kako su malom investicijom, stalnim ulaganjima u kvalitetu i ulaganjima u one, hotelskim menadžerima i gostima, najznačajnije elemente kvalitete, uspjeli znatno poboljšati: zadovoljstvo gosta, plaće zaposlenika, kvalitetu usluga i ponuda, cjelokupne prihode, prosječnu cijenu sobe, prosječnu popunjenost soba i na kraju, ali ne manje važno, dobit.
Gregor Jamnik je član uprave poduzeća Best Western Hotels Central Europe, koje upravlja više od 220 hotela u Hrvatskoj, u Njemačkoj, Luksemburgu, Švicarskoj, Austriji, Češkoj i Slovačkoj, u Sloveniji i u Madžarskoj.
Generalni je direktor Hotela Best Western Premier Slon već od 2007. godine, a od siječnja 2018. godine je i generalni direktor City Hotela Ljubljana. S dva velika hotela na strateškoj lokaciji u samom centru grada, Hotel Slon d.d. postao je drugi najveći hotelski menadžer u Ljubljani te najprofitabilniji hotelski menadžer u Sloveniji prema postotku EBIDTA.
2003. godine je robnu marku Best Western Premier predstavio u Hotelu Slon, koji je tako postao jedan od prvih Best Western Premier hotela u svijetu. Njegovim imenovanjem na bahis siteleri položaj generalnog direktora započelo je uspješno preoblikovanje zastarjelog poduzeća u suvremeni hotel s optimiziranim procesima, koji osiguravaju najveću profitabilnost hotela, zadovoljstvo gostiju i najvišu kvalitetu usluga i ponude.
Webinar će se odvijati 9. svibnja 2019. u 17.00 sati.