U okviru provedbe predmeta Oglašivačke akcije za studente iz Hrvatske, DOBA Fakultet je već drugi put surađivao s Istarskim Toplicama. Ovog su puta studentice i studenti pod vodstvom nositeljice predmeta, dr. Mateje Mahnič pripremili kreativnu strategiju na temu Osjetite Istarske Toplice.
Brief za kreativnu oglašivačku akciju dala je direktorica marketinga Istarskih Toplica. Studente je oduševila svojim entuzijastičkim webinarom.
Među svim zadacima koje su studenti pripremili, komisija Istarskih Toplica odabrala je tri najbolja. Članovima pobjedničkih timova i njihovim mentoricama bile su dodijeljene i nagrade, i to karte za kupanje i saune u Istarskim Toplicama.
Izbor najboljih zadataka gđa. Martina Marinac utemeljila je sljedećim riječima:
»Svaki od nagrađenih timova kreirao je svoju drugačiju personu, koje su pak sve odlično prilagođene potencijalnim gostima Istarskih Toplica. Sasvim me oduševilo to da je svaki tim imao svoj pogled na smjer razvoja Istarskih Toplica, ali je ujedno i prepoznao ljekovita svojstva vode kao primarni uzrok za posjetu destinacije te je pri tome ponudio i dodatne sadržaje za obitelji s djecom i za poslovne goste, koji žele mir i relaksaciju. Sve najbolje seminarske radove ću poslati u uvid vlasniku Istarskih Toplica, na taj će način i on biti upoznat s time kako naše toplice doživljavaju »outsideri«, koji našu destinaciju još ne poznaju, te će se upoznati i s time koji su njihove osnove za poboljšanje našeg resorta.«
gđa. Martina Marinac o online studiju na DOBA Fakultetu
'Druge godine zaredom imala sam priliku surađivati sa fakultetom Doba te se još jednom pokazalo kao spoj vrhunske organizacije i profesionalizma. Smatram da je studiranje na DOBA on line fakultetu za sve one koji žele produbiti postojeća te steći nova znanja i vještine, želja za dobrim networkingom, kao i očekivanja da će se sve navedeno pozitivno odraziti na poslovni uspjeh ulaganja u vlastiti razvoj. Studenti imaju mogućnost upoznati se sa različitim metodama rada, studijama slučajeva te konkretnim primjerima, ali i sudjelovati u radu u grupama, razmjeni ideja te podijeliti drugačije poglede na poslovanje.'