DOBA Fakultet je u elektroničkom obliku upravo izdao zbornik recenziranih raširenih sažetaka 10. Međunarodne znanstvene konferencije fakulteta pod naslovom “The future of global business and marketing: how will smart companies deal with challenges and opportunities?”. Zbornik su uredili visokoškolski učitelji Pedja Ašanin Gole i Tina Vukasović, koja je ujedno i programska voditeljica ovogodišnje konferencije koja će se 11. studenog odvijati online. Zbornik obuhvaća 53 raširena sažetka konferencijskih priloga od ukupno 73 autora. Svaki prilog je prije uvrštavanja u program i u zbornik konferencije bio dvaput anonimno recenziran od strane članova međunarodnog programskog i recenzijskog odbora konferencije.
S obzirom na bogatu i aktualnu tematiku priloga koji su organizirani u dva tematska poglavlja - marketinški izazovi i prilike te izazovi i prilike u poslovanju i u menadžmentu – ova je e-monografija nesumnjivo zahvalno štivo o najnovijim trendovima u navedenim područjima.