U prijelomnom koraku su partneri uključeni u projekt BE-WELL pripremili Priručnik dobrih praksi BE-WELL. Priručnik predstavlja svaobuhvatan vodič za učitelje i osobe koje u srednjim školama pružaju savjetovanje, naime pruža odabran popis učinkovitih pozitivnih psiholoških intervencija (PPI) i 'dobrih praksi' za poboljšanje blagostanja, pozitivnog razvoja i otpornosti mladih. U priručnik su uključene samo jednostavnije, manje kompleksne intervencije koje mogu primijeniti učitelji, dok one kompleksnije intervencije koje zahtijevaju moderaciju stručnjaka (primjerice psihologa) nisu dio priručnika.
Priručnik pruža pozitivne psihološke intervencije prilagodljive u različitim obrazovnim okruženjima, te također ističe potrebu za uvažavanjem raspoloživosti izvora, kulturnih pozadina i posebnih potreba populacije, to je naime ključno za određivanje učinkovitosti svake odabrane intervencije.
Odabirani manji broj najrelevantnijih intervencija pozitivne psihologije partneri će uključiti u nastavni plan i provedbu obrazovnog programa za učitelje i osobe koje pružaju savjetovanja u okviru projekta BE WELL.
Priručnik dobrih praksi BE-WELL predstavlja više nego samo zbirku učinkovitih praksi, on naime simbolizira težnju za integracijom pozitivne psihologije u šire sustave blagostanja mladih. Kao takav ne služi samo kao vodič, već i kao katalizator za buduća istraživanja, suradnje i provođenje PPI-a.
Priručnik će ubrzo biti preveden i na slovenski jezik, te će tako biti dostupan stručnoj i široj zainteresirani javnosti.