Studenti DOBA Fakulteta već tijekom studija osmišljaju praktična i inovativna rješenja za brojna poduzeća, poput: Jadranka Turizam d.o.o., BBDO Zagreb, Lječilište Istarske toplice, SF1 Clips d.o.o., Zdrave ideje d.o.o.
Ovog su puta studenti dodiplomskog programa Marketing, društveni mediji i odnosi s javnošću, u okviru predmeta Nabavno-prodajni lanac, za poduzeće MIKRO+POLO pripremili Strategiju pozicioniranja robne marke Honeywell i alternativne mogućnosti pristupa klijentima za vrijeme Covida-19.
U timovima su tako pripremali zanimljiva rješenja i prijedloge:
Suradnja s poduzećem Mikro+Polo se odvijala na dva načina – kroz rješavanje poslovnog izazova te gostujućim predavanjem gospođe Aleksandre Peharda, direktorice programa laboratorij u poduzeću MIKRO + POLO d.o.o. Gospođa Peharda prednost takve suradnje studenata na predmetu vidi u rješavanju konkretnih izazova, naime studenti s kombinacijom svježeg teorijskog znanja drukčije gledaju na problematiku u poduzeću te neopterećeno predlažu rješenja. Studenti se putem ovovrsne suradnje upoznavaju s aktualnim rješavanjem poslovnih situacija i problema u praksi.
Na našem fakultetu je čak 70 % studija namijenjeno stjecanju primjenjivog znanja, dakle rješavanju stvarnih poslovnih izazova, stoga je ovovrsna suradnje s poduzećima i s organizacijama za studente veoma važna i korisna.