81 sudionik, od toga 24 sudionika preko DOBA Fakulteta, uspješno je završio 3 predmeta od 4 tjedna i u završnom dijelu u 8 tjedana pripremio, predstavio te obranio capstone projekte, u kojima je na osnovi temeljitih analiza upotrebom različitih alata strateške analize (GAP analiza, MOF, RECoIL, PEST-EL, Porterov model 5 sila konkurentnosti, SWOT, TOWS matrika, BCG matrika, Ansoffova matrika) pripremio strategije daljnjeg rasta za start-up poduzeća i za postojeća poduzeća.
8 timova predstavilo je capstone projekte za start-up poduzeća: Smart Shark Robotics, Fairy goods, Hobby platform, Empathy Kindergarten, Miret, Vigor- service for seniors, Blossom House, Envision Solar, a 8 timova pripremilo je capstone projekte za postojeća poduzeća: Inditex, Podravka, Pfizer, Netflix, Asana, Ceconomy, Earth Beat, Kron.
Uspješnim završetkom programa, sudionici nisu samo stekli nova znanja, ojačali postojeća znanja u području poduzetništva i inovativnosti, razvili svoje sposobnosti za timski rad u međunarodnom, interkulturalnom okruženju, već su i dobili 20 ECTS koje mogu 'unovčiti' u daljnjem studiju, odnosno u okviru cjeloživotnog obrazovanja.
Na jesen započinjemo s provođenjem već drugog micro master program Digital communication and marketing, u kojem će sudjelovati 75 sudionika preko DOBA Fakulteta (iz Slovenije, Hrvatske, Srbije i Crne gore).